top of page
  • Foto del escritorSummerBall

SB 21 | Dia 2. Visitem l'estany de Banyoles

Hola!! Com esteu? Nosaltres molt bé, amb molta calor i molt de bàsquet, sort que hi ha piscina i moments per descansar.

Final Dia 1. Atrapa la bandera i a dormir.

Ahir va ser un dia intens, començo a sospitar que aqui els dies duren el doble, però encara no en tinc cap prova, doneu-me temps :)

Ahir vam sopar mongeta tendra amb patata, butifarra amb amanida i un iogurt natural. Evidentment els nens i nenes amb intol·leràncies i al·lèrgies se'ls dona sempre alguna cosa adaptada a ella. Ahir no ho vaig mencionar, però no em sé el menú de tothom!

Després de sopar vam jugar a atrapar la bandera. Per si no sabeu com es juga us en faig cinc cèntims. En el nostre cas hi havien tres grups (grups 1 i 2 de lleure, 3 i 4 i, per últim, 5 i 6). Recordeu que els jugadors es divideixen en dos tipus de grup: els d'entrenaments (que ahir us vaig presentar monitors per cada un) i els de lleure, en ells estan barrejats. Aqui som un grup, un sol equip, que conviu durant una setmana a Banyoles, per tant, fem pinya.

Doncs el que us deia, hi havien tres grups i cadascun d'ells tenien dues banderes, dos trossos de roba, que amagaven a la seva base. Cada grup una base diferent, allunyades entre sí. Qui guanyava? No és gaire complicat de saber, el que aconseguia robar les dues banderes del seu rival.

A algú l'han enxampat!

Vam fer tres partides, les dues primeres les va guanyar el grup 1 i 2, i la última el grup 5 i 6. La dues victòries dels primers va ser impugnada sota l'acusació de fer "perrito guardián", és a dir, que gent de l'equip es queda vigilant la base i, clar, així és complicat robar-la. Finalment, van ser proclamats guanyadors després de guanyar dues partides de tres i va sonar el mític 'We are the Champions' de Queen.

Després de jugar, pijama, rentar-se les dents, i a dormir!

Dia 2. Visitem l'estany de Banyoles

Avui el cansament ja es notava més, afegit a la calor de la nit. Però hem començat amb energia amb un bon esmorzar que ens prepara la Geni i l'Oscar, equipàs! Pa amb tomàquet, mortadel·la, formatge, magdalenes, cereals, llet (tant de vaca com d'avena) i cafè pels monitors (falta ens feia, ho hem de confessar).

Abans d'esmorzar, però, en Pol Serra, el nostre estimat director (és qui em paga, enteneu les floretes i més després d'ensenyar-vos com canta...), ha donat el bon dia, que consisteix en fer un balanç del dia anterior i explicar el pla del dia.

El Bon dia

Després d'esmorzar tocava entrenament i piscina. Primer suar i després fer el besuc a l'aigua per relaxar-se.

A les stories d'instagram teniu l'explicació coral del que han treballat les noies de l'Infantil femení.

I cap a dinar que ja hi havia gana! Avui ens han preparat espaguetis a la carbonera i truita de patates amb amanida i de postre pera. I sense temps per res més marxem d'excursió (una excursió petita).

L'anada cap a l'estany de Banyoles.

I la visita a l'estany de Banyoles!

Després d'aquesta visita a l'estany de Banyoles per gaudir de l'entorn i la natura, tornem al bàsquet. Competicions 1 contra 1.

I després d'un dia llarg (ja us dic que la meva teoria és que en terres gironines els dies duren més), anem a sopar!

Ja ho sabeu, l'activitat de nit sortirà a l'article de demà!

Bon profit i bona nit, ens llegim demà!

Carla, la càmera (així és com en coneixen els nens)