top of page
Foto del escritorSummerBall

SB 22 | Dia 4. Ens visita Laura Peña i fem estacions!

Estem a l'equador del SummerBall. Sí, ha passat mol ràpid, però la realitat és que ja portem tres dies i que en queden tres dies. De moment el balanç és boníssim, cansat i acalorat, però no seria una SummerBall si no hi hagués cansament i calor.

Avui ha estat un dia especial, hem rebut una visita d'alt nivell. Però anem per ordre.

Ahir a la nit, després de sopar un deliciós puré de carbassó i llom, vam jugar un 3x3 nocturn fins a les semifinals. La veritat és que amb la caiguda del sol , un fil de venten que bufava s'estava a la glòria i tots els jugadors estaven endolladíssim dins del partit. Ens en vam anar a dormir rebentats però feliços.

I aquest matí tots dempeus a les 8h del matí, bon dia a càrrec d'en Moha i cap a esmorzar. Torrades amb mermelada, colacao, cafè pels entrenadors, coca, embotit... un autèntic banquet. I cap a l'entrenament!

Tenim la santa trinitat al summerball, qualsevol nen us la pot dir. I és que no es pot baixar a pista sense crema solar, cantimplora plena d'aigua i bambes de bàsquet.

Com cada dia grans i petits es tornen la piscina. I a continuació cap a dinar, avui la Mar ens ha preparat amanida d'arròs amb palets de cranc, tonyina i tomàquet, de primer. De segon, truita de patates amb ceba i de postre meló. Nyam!

Per grups de lleure s'han reunit i han preparat un seguit de preguntes per la visita que estava a punt d'entrar a la casa de colònies. Com més ràpid acababen les preguntes abans tenien el mòbil. Us asseguro que han anat com un bòlid.

Visita de la Laura Peña

I a les 15:40h en Pol Serra entrava a la carpa amb la Laura Peña, jugadora de l'Agrupació Esportiva Sedis Bàsquet, de La Seu d'Urgell. Peña ha respost totes les preguntes, ens ha explicar com afronta un error, que és part del joc, que s'erra més que s'encerta i que, per tant, s'ha de normalitzar. Fins i tot que ho treballa amb una psicòloga.

Ha explicat que li agradaria jugar a la lliga francesa en un futur, que la jugadora que li ha costat més de defensar és la jugadora del València, la Cristina Ouviña. I ha expressat que ha tornat al SummerBall perquè l'any passat ja ens ha visitat i li va donar molta sort, de fet aquesta temporada Peña ha estat nomenada la millor jugadora catalana en competició d'àmbit estatal, ha estat convocada amb la selecció espanyola absoluta i és la revelació nacional de la lliga Endesa. Una crack!

La jugadora del Sedis ha portat una samarreta que hem sortejat entre els jugadors. Els gran han hagut de tirar a canasta des de mig camp, els mitjans intentar fer un triple i els petits un tir lliure. I ha guanyat en Xavi!!

Amb una paciència infinita ha signat papers, llibretes, bambes, samarretes i tot el que els nens li han posat al davant i després s'ha fotografiat amb tothom que ha volgut. Un plaer tenir-la amb nosaltres!

Les estacions

Hem berenat tauletes de xocolata, pa i suc de préssec i ens hem calçat les bambes de bàsquet. L'entrenament de la tarda ha consistit en fer estacions. Els jugadors, per parelles d'entrenament, s'han inventat jocs per treballar conceptes de bàsquet de manera original i lúdica. Per Instagram us els he ensenyat, però no us he dit què treballaven, aquí va!

Els grups de jugadors anven passant d'una a l'altre, els entrenadors els plantejaven l'exercici i després havien d'endevinar què havien après. Vaja, com vosaltres ;)

1. L'estació d'en Manu Figueroa treballava el pas d’esgrima, desplaçament defensiu.

2. La d'en Guifré treballava el concepte de les faltes en atac.

3. La Blanca i en Martí han posat en pràctica el balanç defensiu.

4. La Nora i l'Ayoub el bloqueig de rebot.

5. La Laura i en Marc, l'activitat de mans.

6. L'Isma i Pol treballaven el close out.

Tot conceptes defensius explicats de manera original i divertida. Si és que quan diem que tenim uns entrenadors de primera ens quedem curts!

Després piscina pels petits i competició pels grans. S'ha d'obrir la gana per sopar i més avui que tenim pizza i frankfurts!

I fins aquí el nostre dimecres (de moment).